Lite-On - co jest nie tak?

Autor: Ag91 <agnieszkakulczynska_at_NOSPAM.PL>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 22:52:47 MET

Mój napęd DVD RW odmówił mi posłuszeństwa. Objawia się to tym, że nie chce
wysunąć tacki na płytę. Gdy otwoerzę napęd wkładając igłę w otwór w przednim
panelu tacka pozwoli się ręcznie wysunąć, ale po włożeniu płyty nie czyta
jej zawartości. Co dziwne, przy resecie system ładuje się o wiele dłużej niż
normalnie. Zielona dioda na przednim panelu świeci cały czas.

Czy napęd zakończył swój żywot? Ma dopiero nieco ponad rok!

Pozdrawiam i proszę o informacje
Ag91