Re: [skladanie komputera] sempron

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 23:48:53 MET

Dnia 6.12.2005, Blesso napisał(a):

> [...]
> to w sprawie " plyta za 60" zl - idealna z gwarancja od SS ( 1 pozytywny
> komentarz).wiec nawet nie przyznawaj sie do niecnych uczynkow. Grzeszysz
> synu OJ! Grzeszysz.

Nie wnikam jak było w sprawie tej konkretnej płyty, ale czym ja grzeszę
"tatku"? O jakich "niecnych uczynkach" piszesz?
A może "grzeszę" tym, że czasem uczciwie uda mi się kupić taką płytę tanio
i bez omijania Allegro? (może faktycznie niefortunnie umieściłem to zdanie
zaraz po przykładzie "przekrętu", ale stwierdzenie "Sam tak* (normalnie
wylicytowanych, bez żadnych umów poza aukcją) kupiłem kilka płyt
i "pchnąłem" dalej." jest chyba jasne jak Słońce?)
*w sensie - tanio

> Ta sama sytuacja jest np na rynku telefonow komorkowych.
> Panie - ideal - telefon + aparat + IRDA + bluetoth + blu white + klawisze
> funkcyjne + joystick+game pad+ subwofer + anetna zewnetrzna -wewnetrzna i
> parabolityczno-epileptyczna - wyswietlacz lepszy niz Iyama za ....
> 999+vat i abonament jak dla Pana - 300zl -ale za to ma pan 100 darmowych
> minut - 3 ssmsy -5 mmmsow i jeden PKS i to wszsytk po to by powiedziec pare
> razy w miesiacu - "Mama ?! sluchaj - nie wroce na 15.00 - kluski wstaw na
> 17.00"

Hehe. Zgodzę się, że często ludzie kupują "na wyrost", ale bez przesady,
to że Ty tego nie potrzebujesz nie oznacza, że inni nie potrzebują.
Jeśli już zacząłeś na temat tel. komórkowych to ja mam 200 minut (i nie są
one "darmowe" jak sugerujesz a wliczone w abonament ;D) i jest tego czasem
mało, no ale na szczęście ratuje mnie VoIP. A co do innych nowinek
technicznych w telefonach, o których piszesz w innym poście, to także
bywają przydatne. Wprawdzie NTG, ale napiszę Ci do czego ja używam, aparat
- często mam umówionych kilka spotkań i nie mam czasu przepisywać terminów
itd. pstrykam fotkę, to samo z różnymi notatkami, rozkładami jazdy, itp. a
skoro już o nich mowa to mam też różne rozkłady jazdy w Javie, prócz nich
mapy miast w których bywam i mapę Polski, która czasem się przydaje w
podróży. Ponadto kilka innych przydatnych aplikacji, które częściej lub
rzadziej wykorzystuję. Co do pamięci to też się przydaje, wspomniane
wcześniej aplikacje i często nagrywam rozmowy by później odsłuchać
i spisać np. podany w niej termin, adres, nr tel. czy inną ważną
informację. Organizer zsynchronizowany z kompem to też przydatna funkcja.
Reszta jak dla mnie dodatki. A telefonik to IMHO żadna rewelka, ot K500i.

> Identycznie jest w komapch - xtra ,power,max,hit bajer -512MB -256 bit -
> grafa - niezmiemska - procek wypas ,DVD R plus ,minus i co tam Panie
> jeszcze czlowiek wymysli po to tylko by poaptrzec na blaszaka i pomyslec ..
> ale mam kompa
> i tak jest wlasnie z porownywaniem czesci do kompa . JEdni widza super,xtra
> , bajer a inni wiedza ze wiecej z kompa nie da sie wycisnac niz tyle ile
> kazdy z nas potrafi i ile potrzebuje Jak ktos potrzebuje 5fps wiecej to nie
> ch da 80zl wiecej .

Uczepiłeś się tych 80zł. Zapewniam Cię, że nie tylko różnica jest niższa,
ale za te 80zł znalazłbym sprawną płytę na nF2 choć niekoniecznie
renomowanego producenta.

> Jak ktos chde 50fps wiecej - niech do 500zl wiecej .

Choć jedno muszę Ci przyznać - jeśli kogoś stać i chce, to niech kupuje.

> KASA i nabijanie ludzi w butelke zeruajc na ich niewiedzy - naiwosci oraz
> wyscigu szczurow komputerowych to jest przyklad naszej debaty czyli
> Asrock + KT400A vs ECS + Nvidia
> ale.... wybor -- prawie jak Mercedes kontra BMW ;)

Skoro już takie porównanie ASrock-Merc to jak dla mnie klasa A co to w
"rev.1" stawała "do góry kołami", a ECS-BMW powiedzmy Z5 (niezbyt wygodne,
ale za to jaki silnik). ;D
A wracając "na ziemię" to taki sam shit, zarówno ASRock jak i ECS, no ale
cóż, nawet ECS nie mógł "spieprzyć" konstrukcji na nF2U. Choć wracając
pamięcią miał i ze dwie inne udane konstrukcje.

Z mojej strony raczej EOT, bo ostatnio jestem mocno zajęty i mało czasu
mam na Usenet. :(

--