NIE kupujcie Acera i NIE serwisujcie w firmie Blasc

Autor: Pawel Debski <PDebski_at_bezspamu.econsulting.usun.pl.to>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 22:09:45 MET

Szanowni Państwo!

Była dyskusja nt. serwisu firmy Acer (Blasc w W-wie). Byłem tam dzisiaj i niestety są to ludzie krańcowo niekompetentni, co niestety poważnie sugeruje, żeby nie kupować komputerów marki Acer.

Miałem problem z instalacją pamięci w nowym komputerze przenośnym Acer i autoryzowany (sic!) serwis Blasc S.C. stwierdził, że pamięci nie będą działać gdyż są niekompatybilne - instalowali, testowali i stwierdzili, że pamięci się nie nadają.

Po godzinie byłem w innej firmie (nieautoryzowanej), gdzie pamięci zainstalowano i działają poprawnie.

Ciekawostka!

Z poważaniem
PD