Re: [skladanie komputera] sempron

Autor: Blesso <spam>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 22:48:55 MET

zamienil bys Motorolle M3888 (pol cegly z lat 90-tych ubieglego
stulecia -notabene xtra telefon-) na SE T630 za 220zl ? ja zamienilem -bo
na nic tanszego nie bylo szans(majac Simplusa ).
Ale gdyby mi ktos powiedzial ze -dokladajac 80zl mialbym lepszy telefon to i
tak bym nie kupil - bo nie dam sie naciagnac za zbedne bajery (mimo ze i ten
T630 ma pare niepotrzebnych mi bzdetow)
Wiec nie dam tych 80 zl na cos innego -moze lepszego -tylko dlatego ze ktos
tak uwaza- ja wiem czego chce i kupuje to na co mnie stac i co moge
wykorzystac.
hugh - rzeklem ;)

Blesso