Re: Minilaptop

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 14:56:14 MET

Stoout napisał(a):
(...)
> w jakimś brukowcu, chyba metro był laptop dla biednych dzieci z afryki.
> był kiczowato plastikowy, bez baterii (kręciło sie korbką: 1min
> kręcenia=10min pracy),
> bez dysku (karta flash), ale koncowa cena była ok 100dol.
> plusem był okran dotykowy, procesor celeron 500, chyba 128 ramu.
>
> Stoout
Rzeczywiście było to "metro", chociaż inni też piszą o tym
http://newsroom.chip.pl/news_153581.html

Ale najciekawsza jest informacja z http://newsroom.chip.pl/news_153581.html
o władzach stanu Massachusetts

Więc trafi on nie tylko do Afryki i nie tylko do krajów III świata.
Poza tym stara prawda - większa produkcja = mniejsza cena.
Ja wyczytałem z różnych doniesień, że korbka ma być dodatkowym źródłem
zasilania, w przypadku braku dostepu do prądu.
Kuba Panas