Dysk, ale gdzie, jaki?

Autor: pcprop <pcprop_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 12:02:37 MET

Mam problem, kolega składa dla dziecka z rodziny pierwszy komputer, do
tego podłączył dysku (który wczesniej siedział w tym komputerze)2gb WD.
Problem w tym, iż win 98 nie chce się instalowac. Uruchomiłem fdiska i co
się okazało: fdisk widzi tam dwa dyski. Dysk 1 o wielkości 1mb i dysk 2 o
faktycznej wielkości dysku. I co dziwne nie mogę zmienic partycji aktywnej
bo ta niby jest przypisana do dysku 1. Ale znowu fdisk mówi iż na dysku 1
nie ma założonej żadnej partycji. Na początku myślałem iż jest to stacja
fdd, ale wyłączyliśmy ją w biosie jak również od zasilania i nadal to
samo. Jak myślicie, co to moze być? (ach, dysk oczywiście ustawiony jako
master, a napęd cd jako slave, tylko to jest na jednej tasiemce)