Re: pecet vs konsola

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 09:30:05 MET

Wiktor S. napisał(a):

> gorzej jakby się miało pracować "w systemie", ale przecież konsola od
> tego nie jest.

Tak samo jak komputer nie do końca jest od grania. ;) A jednak da się na
nim grać, tak samo jak na konsoli można pracować "w systemie" i nieraz
może to być całkiem fajna sprawa, gdy można przejrzeć Internet albo
pogadać na GG siedząc wygodnie w fotelu. ;)
Co do czytelności to sporo zależy od przejrzystego GUI i jakości telewizora.

> tu ci nic nie powiem, niestety

Trochę poszukałem i znalazłem coś takiego:
http://xbox.makii.pl/index.php?soft=xlink
Wygląda na to, że jednak można grać przez Internet z użytkownikami
innego sprzętu. ;)

> Fajna rzecz, tylko że wyjdzie nowa konsola i stara w zapomnienie - już
> nie wyjdą na nią nowe gry itp.

AFAIR to po wejściu PS2 jeszcze przez jakiś czas ukazywały się gry na
jedynkę, chociaż zmierzch tej konsoli był bliski, a więc nie jest to tak
gwałtowny proces.
Do tego taki XBOX ma bardzo duże grono użytkowników, którzy tak łatwo
nie porzucą swojego sprzętu. Zwłaszcza, że gry to tylko część jego
możliwości.

# /George Orwell - Rok 1984/