Re: własnoręcznie 'stworzony' kabel UTP

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 08:40:50 MET

Przemek zapodał(a):

> Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w
> wiadomo?ci news:dmomb6$82i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nie przesadzaj - kombinerkami jej nie zalozysz a porzadna zaciskarka to
> ok 100zl
> (a taki monter wcale nie musi miec zaciskarki do rj45 bo i po co kable
> ma gotowe
> w zestawie - nie zapominaj ze jest to monter kablowki a nie sieci LAN ).

1/ Nie jest powiedziane, jaka jest odległość od switcha.
2/ monter kablówki? Jedyna w tej chwili szansa przetrwania instytucji "telewizja
kablowa" to właśnie dostawa łącz internetowych - a jak monter mający
często specjalistyczne sondy, etc. nie ma prostej zaciskarki za ~100zł,
to jest śmieszne.

> Mnie bardziej ciekawi jaki kolega ma modem kablowy ze mu dziala ze
> switchem (czyli musi miec wbudowany ruter)

Nie opisał dokładnie.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)irc(dot)pl