Re: Samsung czy Hyundai?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 08:39:41 MET

> Witam zastanawiam się nad monitorami w cenie do 1500zł.
> W oko wpadły mi Samsung 913N oraz Hyundai L90D+.
> Zastosowanie w sumie do wszytskiego, może prócz oglądania
> filmów. Czasem granie czasem zabawa w programowanie.
> Który z tych monitorów jest bardziej wart uwagi
> i dlaczego? A może jest jeszcze coś co bije je na głowę
> w tych przedziałach cenowych ?

1. Przejrzyj mva.pl.
2. Przejrzyj forum mva.pl.
3. Zastanów się czy jako gracz w ogóle chcesz LCD, czy lepiej kupić
jakieś "wypasione" CRT.
4. Zobacz w sklepie czy obraz cię satysfakcjonuje.
5. Zastanów się nad czymś z PVA/MVA z dopalaczem - wcześniej
sprawdzając, czy akceptujesz smużenie na nich. Co wybrać? Przejrzyj
testy na mva.pl - chyba wszystkie z dopalaczami tam są :).
6. Do programowania przyda się coś z pivotem (ale to tylko przy
założeniu że wybierzesz punkt 5 :), bo przy matrycy TN pivot może się
okazać niezbyt użyteczny, chociaż przy 17'' jeszcze nie powinno być źle).