Re: własnoręcznie 'stworzony' kabel UTP

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 08:21:33 MET

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:dmomb6$82i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> cOOba zapodał(-a):
>
> Monter - złodziej (końcówka kosztuje 50 groszy).

Nie przesadzaj - kombinerkami jej nie zalozysz a porzadna zaciskarka to ok
100zl
(a taki monter wcale nie musi miec zaciskarki do rj45 bo i po co kable ma
gotowe
w zestawie - nie zapominaj ze jest to monter kablowki a nie sieci LAN ).
Mnie bardziej ciekawi jaki kolega ma modem kablowy ze mu dziala ze switchem
(czyli musi miec wbudowany ruter)

pzdr