Re: szkolenie Administrator Linuksa - reklama (ale napisana ręcznie)

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 20:56:41 MET

Jacek Fiok in <pan.2005.11.30.19.23.58.428123@fiokware.com> wrote:

> Ale też dlatego piszemy "Uczestnicy kończą nasz kurs z kompletem
> wiadomości pozwalającym na rozpoczęcie pracy administratora sieci, gotowi
> do samodzielnego zdobywania doświadczenia"

Odpowiem - nie są, znaczy nie będą. "Dobra znajomość obsługi komputera
napisana w CV przez Panią po 3 dniowym kursie klikania w Windossie i
Wordzie" będzie tyle samo warte to "Umiejętność administrowania systemami
linuksowymi" po odbębnieniu Waszego kursu/szkolenia. Tak jak programistą
nie jest człowiek który zna składnie C++ tak i administratorem systemów
linuksowych nie jest człowiek który zna nawet kilkadziesiąt poleceń linuksa
na pamięć... A czepiam się, bo - celowo lub nie - wprowadzacie ludzi w
błąd, jakbyście uczciwie napisali że chodzi o podstawy to by się nikt nie
doczepił.

> No i nie wiem o co chodziło w ostatnim liście p. Motylińskiego "Zajrzyj w
> kod :)".

A to już nie moja wina i nie mój problem.
Pozdrawiam

--
Tomasz Motyliński - mówią, że administrator systemów linuksowych, choć ja
twierdzę, że nadal się uczę i pewnie jeszcze długo będę...