notebook toshiba

Autor: Piotr P. <piotrek_at_student.tarnow.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 20:57:47 MET

Witam
planuje w najblizszym czasie zakup notebooka toshiba. Mam okolo 4 tys do
dyspozycji. Zalezy mi aby komputer byl trwaly a w przyszlosci mozliwy do
modernizacji (czy da sie wymienic procesor z CM na PM w podanych nizej
modelach? )
Oto moje typy:

TOSHIBA Satellite M40X-163
Intel(R) Celeron(R) M 380 1.6 GHz(1MB C L2)
DVD R/RW Dual (+ - )
512MB
60 GB
ColorActive (15,4" WXGA 1280x800)
Intel 910GML do 128MB UMA

TOSHIBA Satellite M40-295
rozni sie
ColorActive (15,4" WXGA 1280x800) TruBrite
 ATI RadeonR Xpress 200M, do 128 MB DDR2 UMA

ostatecznie rozwazam jescze zakup

TOSHIBA Satellite M70-129
Intel(R) Pentium(R) M 740 1.73 GHz (Sonoma)
DVD-CDRW
512MB
40 GB (5400 RPM)
ColorActive (15,4" WXGA 1280x800) TruBrite

Pierwsze da komputery sa bardzo podobne a cena drugiego niewiele wyzsza, czy
cos przemawia za zakupem pierwszego ?
Ostatni model posiada duzo lepszy procesor ale za to juz nie ma nagrywarki
dvd i ma mniejszej pojemnosci dysk. Czy rozni sie jakoscia na tyle i oplaca
sie poswiecic pojemnosc dysku (koncu po gwarancji mozna by wymienic ;) ).
Komputera glownie bede uzywal do programowania, pisania tekstow, sluchania
muzyki i ogladania filmow.. gry raczej mnie nie interesuja. Co byscie
polecali?

--
Pozdrawiam
Piotrek