Re: Ge Force 6600 AGP

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 22:49:42 MET

Dnia Tue, 29 Nov 2005 22:00:33 +0100, Jacek napisał(a):

> Wszystko pieknie ladnie ale jak zaczne podkrecac to przydalo by sie
> sprawdzac temperature karty?
> Chyba nie jest to mozliwe na AGP? A moze sie myle?

Ale po co sprawdzać temperaturę karty? Takie samo chłodzenie pasywne, jak
na twojej karcie, gigabyte stosuje w GF6600GT, gdzie procesor graficzny
pracuje na 500 MHz na codzień a pamieci na 1120MHz. Nie ma więc mowy o
przegrzaniu karty. Taki GF6600 może z powodzeniem pracowć w temperaturze
grubo ponad 100 stopni, a twój po podkręceniu osiągnie może z 80 stopni.

> Pozdrawiam
> Jacek

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam