Re: Ge Force 6600 AGP

Autor: Jacek <deminek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 23:27:35 MET

> Ale po co sprawdzać temperaturę karty? Takie samo chłodzenie pasywne, jak
> na twojej karcie, gigabyte stosuje w GF6600GT, gdzie procesor graficzny
> pracuje na 500 MHz na codzień a pamieci na 1120MHz. Nie ma więc mowy o
> przegrzaniu karty. Taki GF6600 może z powodzeniem pracowć w temperaturze
> grubo ponad 100 stopni, a twój po podkręceniu osiągnie może z 80 stopni.

Caly czasz piszesz o chlodzeniu pasywnym a ja mam taka karte
patrzac na 6600GT to chlodzenie wyglada tak samo

Chyba ci chodzilo o taka karte
bo tylko tam sa takie zegary jak napisales.

Juz nie wiem o co chodzi z tym chlodzeniem, ja w kazdym badz razie mam jakis
wiatrak na karcie.
Wiec jak to jest z ta temperatura w moim przypadku?

Jacek