Re: AGP/AIMM SLOT

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 14:33:44 MET

Vituniu napisał(a):

> Te Rive to sobie odpusc... Do odtwarzania filmow nadaje
> sie jak kaktus na szczotke do zebow... Do 3D i tak za slaby,
> a jakosc 2D dosc czesto wola o pomste do nieba...

Powaznie!? Bo ja nie mam narazie nic innego dolozyc tam... :(

> Czemu niestety? Calkiem przyjemny sprzecik. :)

No byc moze... xpek chodzi normalnie, PS tez - zeby tylko filmy sie nie
ciely i bedzie gites jak na taka maszynke...

> Sterowniki powinny byc na stronie Compaq'a. Musisz tylko
> wybadac w jakich desktopach ta plyta byla instalowana.

jest problem bo tylko bebechy sa z tego COMPAQ'a obudowa zastepcza wiec
tylko po symbolu plyty moge szukac (juz probowalem i fige znalazlem) :(
> Poza tym zarowno Win 2000 jak i XP na 99% wykryja wszystko co
> tam male tajwanskie raczki do plyty glownej przyczepily.
>
> Taki plus starszych sprzetow ze sredniej polki. :)

Tyle dobrego przynajmniej :)

> Dobrze, ale czy wlaczyles Overlay?

Chyba nie...

Pzdr, OMSON