Re: AGP/AIMM SLOT

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 15:18:52 MET

> Powaznie!? Bo ja nie mam narazie nic innego dolozyc tam... :(

No coz, skoro masz taka pod reka, to zapodaj.
I tak bedzie lepsza od integry :)

> No byc moze... xpek chodzi normalnie, PS tez - zeby tylko filmy sie
> nie ciely i bedzie gites jak na taka maszynke...

Nie maja prawa sie ciac ;)

> jest problem bo tylko bebechy sa z tego COMPAQ'a obudowa
> zastepcza wiec tylko po symbolu plyty moge szukac (juz probowalem
> i fige znalazlem) :(

Eeeetam... Slabo szukales i tyle :)

Plyty z tym oznaczeniem byly montowane w serii Deskpro EN:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/Deskpro/us/locate/64_1150.html

> Chyba nie...

No to od tego zacznij. W razie czego - nie krepuj sie i wal
na priv. Konfiguracja softu juz nie miesci sie w tematyce
tej grupy :)

Zdrooweczka,
Vituniu