Re: AGP/AIMM SLOT

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 12:04:40 MET

> I dlatego raczej zmienie grafe na jakas Riva Vanta'e TNT2 64MB lub
> moze dorwe jakiegos GF2 MX400/64MB... ;)

Te Rive to sobie odpusc... Do odtwarzania filmow nadaje
sie jak kaktus na szczotke do zebow... Do 3D i tak za slaby,
a jakosc 2D dosc czesto wola o pomste do nieba...

> Niestety kompa dostala moja dziewucha od jakiegos kumpla z Londynu
> (on z zamilowania zbiera stare kompy a'la COMPAQ i sklada z nich
> ludziom nowe w prezencie).

Czemu niestety? Calkiem przyjemny sprzecik. :)

> System XP Pro stal juz na nim jak go dostala (nie ruszalem tam nic
> poza zmiana FAT32 na NTFS, spartycjonowaniem i dograniem paru rzeczy
> a to dlatego, ze nie wiem skad ten koles mial sterowniki do tej
> nietypowej plyty - najchetniej sformatowalbym HDD i zrobil wszystko
> po swojemu). :)

Sterowniki powinny byc na stronie Compaq'a. Musisz tylko
wybadac w jakich desktopach ta plyta byla instalowana.

Poza tym zarowno Win 2000 jak i XP na 99% wykryja wszystko co
tam male tajwanskie raczki do plyty glownej przyczepily.

Taki plus starszych sprzetow ze sredniej polki. :)

> Tak ffdshow, ale probowalem k-lite mega i to samo bylo (odinstalowalem
> rzecz jasna ffdshow wczesniej) okazalo sie jednak ze ffdshow lepiej
> sie sprawuja wiec wrocilem do nich.

Dobrze, ale czy wlaczyles Overlay?

> No dziewucha ma tam PS 8 i Illustartora 11 wiec RAM
> to sie jej przyda tak sadze :)

RAM sie zawsze przyda ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.