Re: UDMA2 Jak powinno byc UDMA5.

Autor: Turbos10 wieczniezywy <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 14:41:45 MET

w <news:dmg2lq$k8c$1@nemesis.news.tpi.pl>
Wojtek H. napisał(a):

> Można.
> 1. Wejdź do Panel Sterowania > System> Sprzęt > Menedżer
> urządzeń>Kontorleri IDE/ATAPI
> 2. Wybierz właściwy kanał, na którym są dyski...
> 3. Daj właściwości i zakładkę zaawansowane i wybierz tam tryb w
> jakim jaa pracować poszczególne napędy.

Mam do wyboru tylko pio i dma po wybraniu dma wlancza sie udma2

> 4. Zainstaluj nowe sterowniki Bus Master'a (w zalezności od
> chipsetu płyty)

Plyta ECS K7S5A Pro na SiS735. Ale jakos niemoge znalezc do tego tych
sterownikow. Do tej plyty chyba niema tych sterownikow bo znalazlem
tylko takie:
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?cat
egoryid=1&typeid=4&detailid=269&DetailName=Driver&DetailDesc=K7S5A%20Pr
o(5.0)&MenuID=0&LanID=0

> 5. Sprawdź czy w BIOS'ie nie jest coś przestawione

Wlaczylem w biosie best preferences.
Pozdrawiam