Re: AGP/AIMM SLOT

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 11:46:07 MET

Vituniu napisał(a):

> Mialem przez moment Della GX150 w takiej wlasnie konfiguracji
> i filmy dzialaly calkiem przyjemnie. Z tym, ze nie dalo sie
> ich ogladac z racji fatalnego skalowania obrazu, jakie oferuje
> rdzen graficzny z i815. Piksele jak krowy... ;)

I dlatego raczej zmienie grafe na jakas Riva Vanta'e TNT2 64MB lub moze
dorwe jakiegos GF2 MX400/64MB... ;)

> Nie sadze... raczej cos namieszales z oprogamowaniem.
> Sprawdz linuxowym MPlayerem, bedziesz mial pewnosc.

Niestety kompa dostala moja dziewucha od jakiegos kumpla z Londynu (on z
zamilowania zbiera stare kompy a'la COMPAQ i sklada z nich ludziom nowe
w prezencie).
System XP Pro stal juz na nim jak go dostala (nie ruszalem tam nic poza
zmiana FAT32 na NTFS, spartycjonowaniem i dograniem paru rzeczy a to
dlatego, ze nie wiem skad ten koles mial sterowniki do tej nietypowej
plyty - najchetniej sformatowalbym HDD i zrobil wszystko po swojemu). :)

> Na zwyklym Rage (za 10,- z Allegro) bedziesz mial lepsza jakosc.
> Ale filmy na tej integrze powinny isc plynnie.
>
> Ze tak spytm: jakie kodeki tam masz zainstalowane?
>
> Jesli FFDShow, to zauwaz, ze od jakiegos czasu nie wlaczaja
> domyslnie trybu overlay i trzeba recznie zaptaszkowac "use
> overlay mixer".

Tak ffdshow, ale probowalem k-lite mega i to samo bylo (odinstalowalem
rzecz jasna ffdshow wczesniej) okazalo sie jednak ze ffdshow lepiej sie
sprawuja wiec wrocilem do nich.
> A jesli nie FFDShow, to je wywal i zainstaluj FFD ;)

> Owszem, chipset i815 tyle wlasnie obsluguje pamieci maksymalnie.
> Z tym, ze do filmow i do pracy pod wordem te 256 wystarcza
> i przyrost predkosci po dolozeniu kolejnych 256 nie bedzie
> juz tak widoczny, jak pomiedzy 128 i 256.

No dziewucha ma tam PS 8 i Illustartora 11 wiec RAM to sie jej przyda
tak sadze :)

Pzdr, OMSON