Re: Laptop - doradzicie cos? [ot]

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 00:52:38 MET

Dnia Mon, 28 Nov 2005 23:55:33 +0100, red napisał(a):

> O ktorej wersji Windowsa piszesz? Bo ja pracuje na XP od samego poczatku
> praktycznie i jedyne zwiechy razem z kernelem jakie widzialem byly
> spowodowane sprzetem. Reszta to wykrzaczajace sie programy, ktore...
Mozna przyjac ze kazdy. Ma dostep podobnie jak ja do MSDNAA wiec
przetestowala kilka i za kazdym razem podobnie. Osobiscie podejrzewam
sprzet ale nikt nigdy nie mial czasu tego sprawdzac a na linuksie chodzi
jak skala.
> ... ktore rowniez wywalaja sie pod Linuxem. A na dodatek takie KDE
> potrafi sie sypnac z tego powodu i to jest przykre. Nie dotyczy to tylko
> tak prostej dystrybucji jak Mandrake, ale takze wspomnianego Gentoo czy
> Fedory.
Hmmm. Ciekawe rzeczy opowiadasz. Jak mi sie wywalal linuks (nawet mdk 9.2
uznawany za wybitnie kiepski) to zawsze bylo to spowodowane sprzetem (raz
bady na dysku i kilka razy awaryjne wylaczanie typu:zrobilem spiecie przy
zabawie wentylami i zadzialaly zabezpieczenia zasilki ;-) ) ale pojedynczy
wywalajacy sie program jeszce systemu nigdy nie polozyl. Owszem wywalajace
sie programy sie zdarzaja (np OO 2 beta) ale powoduje to tylko okienko z
informajca ze sie wywalil i pytaniem czy ponownie uruchomic (wspomniany oo
potrafi tez automatycznie odzyskac prace i robi to bez pudla)
Ogolnie sporo jest w tym tez mojej winy bo uzywam debiana w wersji
testowej wiec programy z zalozenia moga sie walic. Ale mimo wszystko robia
to sporo rzadziej niz soft (nawet finalny) w win.
Obsluga takich walacych sie programow to tez dla mnie spora zaleta bo z
racji studiow dosyc duzo pisze i pod uznawanym za dosc stabilny 2k kazdy
powazniejszy blad konczyl sie zwiecha a tutaj tylko informacja ze nie
wyszlo.

> Czasem to kwestia kilku dziwnie
> ustawionych przyciskow, a juz cos nie gra. Nie twierdze, ze systemy MS
> to idealy.
Nie wiem. Moze masz racje mi sie tez kilka rzeczy nie podobalo efekt jest
taki ze uzywam KDE z gnome-panel zamiast kickera :-)

--
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna: