Re: Dziwny pad drukarki canona

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 00:54:29 MET

Dnia Mon, 28 Nov 2005 23:04:48 +0100, SobeK napisał(a):

> Powaznie sie zastanawiam nad takim samym rozwiazaniem, a ktore z tych
> tanich uzywanych laserow sa warte polecenia (w tym temacie jestem calkiem
> zielony)??

Popatrz na watki moje i MadMana za ostatni miesiac. Obaj kupowalismy i
stanelo na tym samym hp laserjet 5.
Ogolnie wybierz cokolwiek z serii 4(tu raczej plus)/5/6(tu nie ma wyboru-P)
Byle tylko nie bylo przy tym literki L bo to serie domowe i
nieprzystosowane do wiekszych obciazen(zdycha im separator papieru
nagminnie i jeszcze pomniejsze rzeczy)
Ogolnie polecam 5/5n glownie dlatego ze jest nowsza od 4 wiec ma zazwyczaj
mniejsze przebiegi a nadal ma te sama wytrzymalosc.
6P jest jeszce nwsza ale jej maksymalne miesiecze obciazenie jest 3 razy
nizsze niz 5 no i ma wolniejszy procesor.
Ogolnie jak chcesz oszczedzac(na wejsciu bo eksploatacja wypada podobnie)
to kup 4 (4plus) a jak chcesz miec porzadny sprzet to 5. 6P jest przez hp
tez czesciowo uznawana za domowa wiec jest na koncu na liscie (mimo ze
nadal jest sporo lepsza od konkurencji w kategorii niezniszczalnosc/cena)
Z gory jednak uprzedzam ze w porownaniu ze wspolczesnymi drukarkami te sa
dosyc wolne.
Moja ma nominalnie 12ppm (i faktycznie cos kolo tego osiaga przy pomiarach
na 100 stronach wyszlo mi w okolicach 11 z groszem) wiec w porownaniu ze
wspolczesnymi to zolw.
Ale za to nie do zdarcia.
Pozdrawiam

--