Re: Laptop - doradzicie cos?

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 01:32:18 MET

gfm wrote:

> tak jestem na bierzaca mam mandrive 2006
> gentoo , old redhata 7, i pare innych wynalazków

> pewnie nie miałeś ochoty pracować na pełnej akceleracji karty agp .i ześ
> nigdy jajca nie kompilował

Mam akceleracje na ati radeon 9600 i instalwoalem stery ale akurat w tamtym
laptopie to nie jest potrzebne.
Kernel kompilowalem wiele razy a jesli chodzi o to jakie dystrybucje
uzywalem to tak mniewiecej: slack, suse, redhat, fedora, gentoo, debian,
pld.
Wiem ze w niektorych trzeba czasem zajzec do konsoli ale nie zawsze, sadze
ze przy tamtym sprzecie i np suse to nie trzeba by bylo nic robic w konsoli
chyba ze sie ma jakies specjalne wymagania.