Re: Upalenie Bartona - czy tak się da?

Autor: gg <dddd_at_ddd.d.>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 11:35:02 MET

Użytkownik "proletaryat" <inwestycje@tesco.pl> napisał w wiadomości
news:dmc7pp$ts9$1@news.onet.pl...
> hm ciekawe, ale w tym kraju to taki procek to polowa wyplaty,

barton 2800 to jest na dzień dzisiejszy ca 300zł - połowa wypłaty? w
takim razie zdecydowanie czas zmienić pracę...

> wiec ze tobie sie udalo to nie jest powod do dumy bo innym sie
> nie uda wiec lepiej odradzac takie dzialania niz zachecac
> do popelniea twojego bledu, bo sie moze powtorzyc ten numer

Nie jestem z tego dumny - nie napisałem mojego posta aby się pochwalić a
dlatego że miałem problem, który przyznaję, wynikał z mojej niewiedzy. Nie
zachęcam do czegoś takiego absolutnie.

--
pozdrawiam
P.