Re: dziwny dzwiek w oklolicy procka

Autor: piotr.kantorczyk <trars_at_555s.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 11:35:10 MET

dodam jeszcze , ze ostatnio spalil mi sie wiatrak w zasilaczu i wymienilem
sam wiatrak na nowy.
Teraz ten nowy wiatrak tez zaczyna szwankowac i glosno chodzic. (ale nie
kupowalem nowego tylko wykrecilem z jakiegos starego zasilacza wiec tez juz
mogl byc zepsuty).
ale moze cos nie tak jest z napieciem? ale jak to mozna sprawdzic sa jakies
programy do testowania?