Re: Upalenie Bartona - czy tak się da?

Autor: proletaryat <inwestycje_at_tesco.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 13:11:28 MET

gg napisał(a):

> Co wnosi Twój post oprócz bicia piany trollu? Zapytałem się o coś czego
> nie wiedziałem. Do tego służy ta grupa. Kilka osób mi odpowiedziało i
> akurat mylili się twierdząc, że napewno spaliłem procka. Natomiast
> naprowadzili mnie na trop, że jednak bez radiatora "se ne da", nawet na
> chwilkę.
> Rozumiem, że Ty wiesz wszystko? To po co czytasz tę grupę? Żeby trollować?

hm ciekawe, ale w tym kraju to taki procek to polowa wyplaty,
wiec ze tobie sie udalo to nie jest powod do dumy bo innym sie
nie uda wiec lepiej odradzac takie dzialania niz zachecac
do popelniea twojego bledu, bo sie moze powtorzyc ten numer
co byl z powiekszeniem przestrzeni dyskowej dzieki bledowi w
ghoscie