Re: wytrzyma³o¶æ p³yty g³ównej i innych akcesoriów

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 13:11:13 MET

Igna¶ wrote:

> je¶li jaromirD nie zna odpowiedzi na zadane pytanie to po co robi NTG-to
> nie jest grupa jêzykowa, a stosowanie jêzyka potocznego w informatyce nie
> jest wcale czym¶ nowym ani dziwnym
>
> a je¶li ju¿ wyra¿a swoj± opinie czy robi jakie¶ dziwne aluzje w moim
> kierunku to OK, nie powinien siê równie¿ dziwiæ ¿e ja wyra¿am swoj± opinie
> na Jego temat

Widzisz, jêzyk potoczny te¿ ma swoje regu³y których Ty ich nie przestrzegasz
(nie znasz). To po pierwsze.
Po drugie, nie chodzi wcale o opiniê jako tak±, tylko o sposób jej
wyra¿enia. Wystarczy popatrzeæ jak to zrobi³e¶ by stwierdziæ ¿e nie tylko z
gramatyk± jêzyka polskiego Ci nie po drodze....

JaromirD

--
Odpowiadaj±c zamieñ "q" na "o".