Re: Upalenie Bartona - czy tak siÄ™ da?

Autor: gg <gg_at_microsoft.com>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 19:43:48 MET

On Sat, 26 Nov 2005 12:14:51 +0100, trabancik <trabancikkasuj@gazeta.pl>
wrote:

> ciekawe czy Xeona za 2500z³ te¿ by¶ tak testowa³ :)
> ... mo¿e jeszcze pr±d w gniazdku zmierz :)

Co wnosi Twój post oprócz bicia piany trollu? Zapytałem się o coś czego
nie wiedziałem. Do tego służy ta grupa. Kilka osób mi odpowiedziało i
akurat mylili się twierdząc, że napewno spaliłem procka. Natomiast
naprowadzili mnie na trop, że jednak bez radiatora "se ne da", nawet na
chwilkÄ™.
Rozumiem, że Ty wiesz wszystko? To po co czytasz tę grupę? Żeby trollować?

--
pozdrawiam
P.