Re: Jaki UPS do serwera ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 17:48:41 MET

frulik <frulik_NO@SPAM_wp.pl> wrote:

> Ciotka dostała pracownię komputerową do szkoły, ale proszą o
> zaopatrzenie się w zasilacz awaryjny, bo nie będą uznawali reklamacji,
> gdy coś się stanie.

            Fajne podejscie, nie ma co. Nie mowie ze to nie jest rozsade, ale
nie moga stawiac takich warunkow. Jak ktos dostarcza pracownie pod klucz
[AMWiR czyli zamowienia publiczne dla obszarow uposledzonych cywilizacyne
i placi krocie MS za win2k3 server + licencje stanowiskowe + licencje na
desktopy to powinien UPS byc juz w standardzie jesli dysponuje nadmiarem
gotowki].

> Nie wiem jaki jest sprzęt, ale chodzi pod Win 2003 (jak coś komuś
> powie, to sprzęt jest od agencji modernizacji wsi i rolnictwa). Chodzi
> o to, żeby podtrzymywał serwer + monitor około 10-15 min i nie może
> kosztować więcej niż 700zł.

            Podstawowe pytanie - musi byc na fakture i nowy? Bo az sie prosza
APC Smarty 1400 z Allegro, ale w szkole moze to nie przejsc.

> W szkole są częste pady prądu, więc powinien mieć krótki czas
> ładowania (ale poprzednie warunki są ważniejsze).

            Jak skonstruujesz takie akumulatory to bedziesz mial. Inaczej raczej
zainwestuj w generator spalinowy w piwnicy, ale nie sadze by w zwyklej
pracowni szkolnej bylo to konieczne.

> Proszę o jakieś wskazówki na co zwracać uwagę przy wyborze.

            Jw - przede wszystkim duza pojemnosc akumulatorow + odpowiedz na
powyzsze pytanie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl