Re: RAID 0+1

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 14:55:52 MET

muniek napisał(a):
> To potrafią tylko drogie kontrolery, nie na kieszeń domowego gracza...
Linux Software Raid to potrafi :),

> Może niech napisze jakie ważne dane osobiste zajmują 400GB :)
> Jestem ciekaw :)
ja też.
ale to chyba nie ma znaczenia. ja tam bym płakał po stracie
jakichkolwiek danych. przecież nikt nie trzyma na kompie jakichś
bezsensowych rzeczy. a już raczej nie w takiej ilości.

> Dla domu 300zł to spory wydatek.
przy 4kpln?

> Można zainwestować np. w 2 razy szybsza grafikę
> do gier ;)
ale jak ktoś nie gra? a chce mieć bezpieczeństwo danych?
każdemu komp służy do innego celu.

--
pzdrv,
Andrzej Talarek