Zasilanie komputera UPS

Autor: Krzysztofsf <krzysztofsf_at_gazeta.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 14:49:23 MET

Kupilem zasilacz activepower 600
www.activepower.pl/produkty_easy.php
I teraz mam pytanie (wiem, troche po czasie ale nie spodziewale sie takiego "problemu"). Ups ma na wyjsciu 300 W, zasilacz w
komputerze 380 a plyta glowna w dokumentacji ma zaznaczone, ze wymaga 350 Wat do prawidlowej pracy.

czy zasilacz w komputerze "przerabia" natezenie do wysokosci koniecznej do wartosci potrzebnych do prawidlowej pracy, czy tez
wartosc podawana przez UPS juz nie jest podnoszona?
Przepraszam za prostote pytanai dla znajacych sie na rzeczy, ale niestety prad byl dla mnie zawsze wielka tajemnica i nigdy nie
moglem zrozumiec tych krasnoludkow, ktore biegaja po przewodach z elektronami pod pacha.

Wymieniac UPS czy te parametry wystarcza?