Re: Logos - gwarancja na dysk

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 11:15:56 MET
Message-ID: <dm9cl6$dai$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Ja" <nitrek@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dm93rb$rit$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam,
> w maju roku 2003 kupilem w firmie Logos, ul. Krzywoustego w Szczecinie,
> dysk
> twardy IBM'a, gwarancja sie konczy, a pojawily sie na nim bad sectory,
> probowalem wiec oddac go w jej ramach do "naprawy", okazalo sie, ze ten
> Logos to juz nie ten sam Logos sprzed niecalych trzech lat, jak raczyl
> poinformowac mnie Pan w sklepie i oni wystawionej poprzednio gwarancji nie
> moga zrealizowac, pytanie, co teraz?

Smietnik ?
Jesli to dysk sprzed przejecia czesci dyskowej ibm przez hitachi to pewnie
mial
dwuletnia gwarancje producenta , jako ze kupiles go w maju 2003 to hmm z pol
roku temu sie skonczyla.
Zreszta sprawdz na
http://www.hitachigst.com/warranty/ - no niestety nie mozliwosci wyboru
Polski.
pzdr
 
Received on Sat Nov 26 11:20:12 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 26 Nov 2005 - 11:51:27 MET