Re: Logos - gwarancja na dysk

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 11:56:03 MET
Message-ID: <43883F43.6020303@szydas.eu.org>
Content-Type: multipart/signed; protocol="application/x-pkcs7-signature"; micalg=sha1; boundary="------------ms060005000609060108060100"

Ja wrote:
> witam,
> w maju roku 2003 kupilem w firmie Logos, ul. Krzywoustego w Szczecinie, dysk
> twardy IBM'a, gwarancja sie konczy, a pojawily sie na nim bad sectory,
> probowalem wiec oddac go w jej ramach do "naprawy", okazalo sie, ze ten
> Logos to juz nie ten sam Logos sprzed niecalych trzech lat, jak raczyl
> poinformowac mnie Pan w sklepie i oni wystawionej poprzednio gwarancji nie
> moga zrealizowac, pytanie, co teraz?
> pozdrawiam,
> marcin
>
>
>
>
>
dobre sobie, firma o tej samej nazwie, sklep w tym samym miejscu, założę
się, że facet, który podpisał się na gwarancji jeszcze u nich gdzieś
pracuje. idź do Federacji Konsumentów, powiedzą ci, jak z nimi
rozmawiać. Możesz też w międzyczasie sprawdzić czy zmienił im się REGON
  - jest na pieczęci firmy na gwarancji i powinien być w internecie.
jeśli jest ten sam.....
pozdr
szydas

Received on Sat Nov 26 11:56:41 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 26 Nov 2005 - 12:51:29 MET