Logos - gwarancja na dysk

Autor: Ja <nitrek_at_poczta.fm>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 08:44:56 MET
Message-ID: <dm93rb$rit$1@nemesis.news.tpi.pl>

witam,
w maju roku 2003 kupilem w firmie Logos, ul. Krzywoustego w Szczecinie, dysk
twardy IBM'a, gwarancja sie konczy, a pojawily sie na nim bad sectory,
probowalem wiec oddac go w jej ramach do "naprawy", okazalo sie, ze ten
Logos to juz nie ten sam Logos sprzed niecalych trzech lat, jak raczyl
poinformowac mnie Pan w sklepie i oni wystawionej poprzednio gwarancji nie
moga zrealizowac, pytanie, co teraz?
pozdrawiam,
marcin
Received on Sat Nov 26 08:45:14 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 26 Nov 2005 - 08:51:31 MET