Re: Logos - gwarancja na dysk

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 09:04:28 MET

Ja zapodał(-a):
> witam,
> w maju roku 2003 kupilem w firmie Logos, ul. Krzywoustego w Szczecinie,
> dysk twardy IBM'a, gwarancja sie konczy, a pojawily sie na nim bad
> sectory, probowalem wiec oddac go w jej ramach do "naprawy", okazalo
> sie, ze ten Logos to juz nie ten sam Logos sprzed niecalych trzech lat,
> jak raczyl poinformowac mnie Pan w sklepie i oni wystawionej poprzednio
> gwarancji nie moga zrealizowac, pytanie, co teraz?
> pozdrawiam,
> marcin

1/ próbować ustalić, czy ktoś nie przejął zobowiązań firmy i czy oby nie jest
to jednak obecny Logos.

2/ przejść się po kilku serwisach komputerowych... Serwis taki co pewnien
czas wysyła dyski w ramach gwarancji - zapytaj, ile by chcieli za to, że dołączą
Twój dysk - sądzę, że krzyknie ktoś 50zł. Jak dobrze pójdzie, jakiś serwistant
może i za 'flaszke' to zrobi :>

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,