Re: Połączenie kabli USB przez zlutowanie

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 09:07:50 MET

Kompaner zapodał(-a):
> Witam!
> Mam dwa kabelki - USB od drukarki A/B i przedłużka USB A/A, w sumie 7,5 m.
> Drukarka dołaczona kabelkiem USB z przedłużką działa prawidłowo.
> Mam zamiar miejsce połączenia zlutować po uprzednim obcięciu wtyczki na
> kablu drukarki i gniazdka na kablu przedłużki.
> Czy to będzie dzialać tak dobrze jak poprzednio?
> Czy są jakieś szczególne wymogi typu ekranowanie lub tym podobne?
> Czy wystarczy zlutować kabelki o tych samych kolorach?
> Jak sprawdzić prawidłowość połączenia we wtyczkach (który pin z którym)?

Powiem Ci tak: jak działa na złączce, nic się nie dzieje, nie przeszkadza to zbytnio:
zostaw i ciesz się, że działa :D Jak już musisz coś z tym zrobić: owiń ładnie
taśmą izolacyjną, sklej kropelą, etc. Przy tych długościach: to i tak dobrze,
że działa (mam też 7.5m i działa...).

A z takich ciekawostek: kupiłem ostatnio skaner i drukarkę (drukarka HP1020).
W sklepie dokupiłem też kabelki (3m, jakieś cieniutkie). Drukarka w pierwszej
chwili wykrywana, wszystko zaczyna się instalować: potem ZONK. Drugi komputer:
to samo. Laptop: to samo... Zmieniłem kabelek: to samo... No to ładnie, uwalona
drukarka.
Z szafy wyciągnąłem na wypadek wysokiej jakości kabel USB - wszystko zadziałało.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,