Re: o co chodzi z tą pastą do procków?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 11:01:02 MET

PAndy napisał(a):
> ? jak cienko i jak rownomiernie jestes w stanie posmarowac jadro? wystarczy
> dac odorbine pasty na srodek i reszte zalatwia fizyka...

A próbowałeś kiedyś? :)

Z pomocą np. dowodu osobistego rozprowadzisz pastę na rdzeniu bardzo
dokładnie i cieniutko. Potem jeszcze odrobinkę wcierasz w spodnią część
radiatora i montujesz. Takie rozwiązanie w porównaniu do "kapnięcia" na
środek może spokojnie dać kilka (u mnie za jednym razem na 2000+ różnica
była 14 stopni!) stopni lepszą temperaturę przy procesorach z odkrytym
rdzeniem. Zbyt duża ilość pasty bardzo niekorzystnie działa na
odprowadzanie ciepła.

--
Psylo