Re: Jaka nagrywarka DVD?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 10:59:55 MET

> a moge wiedziec oco wogole chodzi z tymi Liteon'ami?
> bo ja sam uzywam tej marki odkad sie pojawila, i uwazam ze
> jest lepsza od LG na przyklad.

Niektóre modele nagrywarek DVD Lite-ONa (1633S i 1653S) psuły się po ok
pół roku pracy. Serwis wymieniał bez słowa skargi w ciągu tygodnia, więc
problemu raczej nie widzę. Aha, dodatkowo Lite-ON czasem ma problemy z
odczytem płytki, jeśli nie zaktualizuje się firmware'u - osobiście się z
czymś takim nie spotkałem (mój 1673S chodzi super), ale takie opinie
krążyły i prawie na pewno są prawdą (w firmware'ach Liteona zapisywane
sa informacje jak odczytywać nowe typy płytek).