Re: [problem] Karta graficzna czy plyta glowna - brak obrazu

Autor: Piotrek <spam-dont.even.think.about.it_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 16:12:45 MET

Vituniu rzecze co nastepuje.:
> Powinna. Popatrz na wciecia na styku karty
> i ewentualne "laczkniki" wewnatrz slotu AGP.

a jesli nie bedzie chodzila to samo jej wlozenie i proba uruchomienia moze
jakies szkody/problemy spowodowac?

> Nie rozumiem dla czego ta karta mialaby sie sama z siebie
> obruszac.

tez tego nie rozumiem ;)

Juz predzej podczas tych kilku probnych odpalan
> kondensatory nagrzewaja sie i dzieki temu plyta rusza.
> A po wylaczeniu na noc, na zimno, nie odpala.

czyli co? odpalic? jak sie nie odpali poczekac 15 minut przy chodzacym
komputerze i restart?

> Cos jak z Fiatem 126p :P

kiedys mialem, ale tam bylo ssanie :P

> Hm... Zadnych znajomych w okolicy?

sa, ale albo niechetni i bojacy sie otworzyc komputer, albo zaplombowani

sprawdze...

--
      --== Piotrek ==--
"How glorious it is, and also how painful, to be an exception"