Re: [problem] Karta graficzna czy plyta glowna - brak obrazu

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 16:06:17 MET

> a czy karta 1xagp lub 2xagp pasuje do plyty agpx4?

Powinna. Popatrz na wciecia na styku karty
i ewentualne "laczkniki" wewnatrz slotu AGP.

> ale dlaczego po odpowiednim ulozeniu caly dzien
> moze chodzic bez zarzutow?

Nie rozumiem dla czego ta karta mialaby sie sama z siebie
obruszac. Juz predzej podczas tych kilku probnych odpalan
kondensatory nagrzewaja sie i dzieki temu plyta rusza.
A po wylaczeniu na noc, na zimno, nie odpala.

Cos jak z Fiatem 126p :P

> problem tylko w tym, ze nie mam za bardzo skad pozyczac

Hm... Zadnych znajomych w okolicy?

> eee... tu mnie zazyles - a gdzie tego szukac i jak to sprawdzic?

Tak:

http://www.edw.com.pl/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=151&meid=

NIE powinny wygladac ;)

Zdrooweczka,