Re: Wasze doswiadczenia z OC

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 16:06:09 MET

Jolly Roger napisał(a):

> Na 3.4-3.6 GHz nie powinno być problemów w znacznej większości przypadków
> (to akurat wiem z doświadczenia), ale do 4 GHz to trzeba miec naprawdę
> dobry egzemplarz procesora. Podkręcenie o 50% to już nie przelewki i nie
> każdy procesor to wytrzyma.

Zaraz zaraz - ale czy przypadkiem podkrecenie Celerona 2,4GHz do 3,6GHz
  to nie rowno 50%? Bo mam 2 takie procki (1 w pracy na Solteku i 2 w
domu na Gigabyte) i obydwa hulaja jako 3,6GHz na boxowych wiatraczkach.
Temp w tym z pracy osiagnela max 56 stopni jak zapuscilem test na
obliczanie Pi dla 8MB. W domu jak gram w Dooma3 czy Quake 4 nawet po
kilku godzinach nie przekracza 50 stopni na podkreconym procu...
Kurcze - strasznie mnie intryguje czy ktos jednak wykrecil Celerona D do
4 GHz (i jak)? ;)

Pzdr OMSON