Re: [problem] Karta graficzna czy plyta glowna - brak obrazu

Autor: Piotrek <spam-dont.even.think.about.it_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 15:48:41 MET

Vituniu rzecze co nastepuje.:
> To pozycz od kogos, albo wetknij jakas na PCI.

a czy karta 1xagp lub 2xagp pasuje do plyty agpx4?

> Mozliwe.

ale dlaczego po odpowiednim ulozeniu caly dzien moze chodzic bez zarzutow?

> Jak wszystko inne - wymieniajac elementy i ustalajac miejsce
> uszkodzenia droga eliminacji.

problem tylko w tym, ze nie mam za bardzo skad pozyczac

> Ale najpierw koniecznie powiedz nam w jakim stanie sa kondensatory.

eee... tu mnie zazyles - a gdzie tego szukac i jak to sprawdzic?

--
      --== Piotrek ==--
"Cały ruch na drogach jest dlatego tak marny, bo ludzie wczorajsi siadają do aut jutra i jeżdżą po drogach przedwczorajszych."