Re: za jaką cenę?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 11:33:28 MET

Użytkownik " luk" <luckyluk1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dm1ftb$ol6$1@inews.gazeta.pl...
> Chcę sprzedać swój komputer znajomym (dwa lata temu kupiony za 3300zł).
> Obecnie nowy sprzęt o takiej konfiguracji wg cen Komputronika wart jest
> 2350.
>
> Za ile mogę go sprzedać, żeby nikogo nie oszukać ale i nie robić mu
> prezentów?

Komputronik - drogi sklep, mozesz odjac 1/4 ceny. Potem trzeba
uwzglednic ze nie masz gwarancji, sprzet uzywany. Najgorsze
elementy z takiego zestawu to: dysk (jesli sporo uzywany to
pewnie nie pociagnie wiecej niz rok dluzej), monitor (po dwoch
latach to nie tragedia, ale pewnie za kolejne 2 bedzie zbyt
ciemny), zasilacz (tez kiepska zywotnosc). Ogolnie jezeli te
trzy komponenty byly slabe to sa nic nie warte po takim czasie.
Ogolnie sporo zalezy od tego co konkretnie zawieral zestaw.

Tobie najbardziej sie pewnie oplaciloby sprzedac na allegro,
bo tam nawet padaki chodza dosc wysoko. Ogolnie to kiepski pomysl
sprzedawac znajomym stary komputer - zarowno dla nich jak dla
ciebie.