Re: Brother HL 2030 czy inna tania laserowka?

Autor: Przemek <przemek86_at_pocztaXX.fm>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 11:42:58 MET

Ja posiadam OKI B4100
Ogolnie jestem zadowolony, kupujac bralem pod uwage koszty eksploatacji. W
OKI toner na 2500 str kosztuje 130 zl (oryginalny). Beben do wymiany za ok
600 zl co 20 000 stron. Drukuje szybko, i nie ma problemu by druk byl nie
trwaly. Na poczatku denerwowalo mnie ze caly czas pracowal w niej
wentylator, ale jest mozliwosc ustawienia po jakim czasie drukarka ma go
wylaczac.
Pozdrawiam
Przemek