Re: za jaką cenę?

Autor: luk <luckyluk1.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 14:16:39 MET

radarek <pyton0@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Komputronik - drogi sklep, mozesz odjac 1/4 ceny.

OT ale samo się nasuwa - a jaki w okolicach Poznnia lub w necie możesz polecić

> Tobie najbardziej sie pewnie oplaciloby sprzedac na allegro, bo tam nawet
padaki chodza dosc wysoko.

no chyba to nie taki padak :)
możesz podać w przybliżeniu cenę???

CPU AMD Duron 2500+ Barton
MB Epox (LAN, 2xSATA, 2xATA, audio, chipset ATI) - modelu teraz nie mogę prawdzić
RAM 512 MB Kingstone
graf HIS - Ati Radeon 9200 VIVO
audio Creative SB 128
HDD Samsung SpinPoint 80GB
FDD standard
CD-RW LG
DVD LG
monitor Samsung SyncMaster 17"
obudowa granatowa

uwagi:
* komp od nowości podpięty do UPSa
* od nowości lekkie zakłucenia na lewym kanale audio

> Ogolnie to kiepski pomysl
> sprzedawac znajomym stary komputer - zarowno dla nich jak dla
> ciebie.

no pewnie masz rację

dzięki