Re: Okulary do LCD?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 11:35:27 MET

> Miganie to raz, a bezwladnosc monitora LCD to dwa. Moze sie okazac, ze
> monitor ma na tyle duza bezwladnosc, ze nie zdazy wygasic jednej klatki
> przed pokazaniem drugiej i nici z 3D. Ponadto wszystkie okulary 3D, z
> ktorymi mialem do czynienia (a wlasciwie sterowniki do nich) do poprawnej
> pracy wymagaly min. 100Hz, a tego zaden typowy monitor LCD nie potrafi.
> Jedyne co mi przychodzi do glowy to jakies sztuczki typu przeplot, ale
> wtedy obraz jest tak marnej jakosci, ze nie warto sobie zawracac glowy.

Mialem kiedys okulary dolaczone do karty Asus TNT2 Ultra. 100Hz bylo
ZALECANE, ale nawet przy 60 Hz dzialaly bez zarzutu. Co innego moje oczy -
zdecydowanie burzyly sie przeciwko tej czestotliwosci - po 10 minutach
krecilo mi sie w glowie. Szkoda, ze obecne karty graficzne nie maja gniazda
obslugujacego okularów. Ta technologia wydawala sie calkiem do rzeczy, tyle,
ze oczywiscie monitory LCD (z racji niskich czestotliwosci odswierzania i
duzej bezwladnosci pikseli) marnie sie nadaja do wspólpracy.

MN