Re: Okulary do LCD?

Autor: TK <nospam-kochmans_at_polbox.com>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 22:18:27 MET

Maciej "yaq" wrote:

> Wspolpracowac beda, ale - to migawkowe wiec fps max = odswiezanie/2
> czyli kolo 30 fps max zobaczysz:) no i sadze, ze zauwazysz miganie.

Miganie to raz, a bezwladnosc monitora LCD to dwa. Moze sie okazac, ze
monitor ma na tyle duza bezwladnosc, ze nie zdazy wygasic jednej klatki
przed pokazaniem drugiej i nici z 3D. Ponadto wszystkie okulary 3D, z
ktorymi mialem do czynienia (a wlasciwie sterowniki do nich) do
poprawnej pracy wymagaly min. 100Hz, a tego zaden typowy monitor LCD nie
potrafi. Jedyne co mi przychodzi do glowy to jakies sztuczki typu
przeplot, ale wtedy obraz jest tak marnej jakosci, ze nie warto sobie
zawracac glowy.