Re: [zakup] jaka karta graficzna AGP?

Autor: Tomasz Stafiński <Jenot_at_jenot.net.metronet.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 22:16:25 MET

On 22.11.2005, Br0d4 <mbroda@wytnij.to.gmail.com> wrote:
> Tomasz Stafi?ski napisa?(a):
> no i kupilem Leadteka 6800LE. pierwsza rzecz do sprawdzenia to
> odblokowanie potokow - poszledl ladnie na 16/6 ;) 3Dmark przechodzi bez
> problemu bez artefaktow. niestety po 3h testowania zaczal sie wieszac
> NFS. bede dzis walczyl z tym dalej - moze kwestia windy (przesiadka z
> ATI na NV bez reinstalki) zobaczymy...

Kłopoty z temperaturą. Po odblokowaniu potoków lepiej zmienić chłodzenie
albo przynajmniej poprawić obieg powietrza w budzie. Ja chłodzenie
zmieniłem na CollerMaster CoolViva (może nie najlepsze, ale sprawdza się
- 43 stopnie w stresie), mam też dobre chłodzenie w budzie.

> ale chodzi mi o cos innego - nawet na standardowych potokach 8/4 nie da
> sie przetaktowac karty! RivaTuner wyrzuca blad sterownikow: ŤThe driver
> failed to pass internal test with the clock frequencies you are about to
> set. Please decrease clock frequencies and try again.ť co moze byc
> przyczyna? probowalem na detonatorach 81.xx i 82.xx i to samo. czasem
> zaakceptuje wyzsze wartosci taktowania ale zazwyczaj wyrzuca ten blad.

Ja dawno do Windowsa nie wchodziłem (wszystko pod Linuksem, OC/modowanie
też :)), ale AFAIR trzeba jakiś wichajster w RivaTunerze przestawić.
Pogooglaj, na pewno znajdziesz.

Pozdrawiam,

--
Jenot (Tomasz Stafiński)