Re: [zakup] jaka karta graficzna AGP?

Autor: Br0d4 <mbroda_at_wytnij.to.gmail.com>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 08:46:16 MET

Tomasz Stafiński napisał(a):

> Jeśli będziesz miał pewność, że te 6800LE są nieselekcjonowane, to
> możesz spróbować. Mi się udało (ASUS V9999LE 16/6). Warto nawet, jeśli
> uda się 12/5. Jeśli nic się nie da odblokować, to 6600GT będzie lepszym
> wyborem.

no i kupilem Leadteka 6800LE. pierwsza rzecz do sprawdzenia to
odblokowanie potokow - poszledl ladnie na 16/6 ;) 3Dmark przechodzi bez
problemu bez artefaktow. niestety po 3h testowania zaczal sie wieszac
NFS. bede dzis walczyl z tym dalej - moze kwestia windy (przesiadka z
ATI na NV bez reinstalki) zobaczymy...

ale chodzi mi o cos innego - nawet na standardowych potokach 8/4 nie da
sie przetaktowac karty! RivaTuner wyrzuca blad sterownikow: «The driver
failed to pass internal test with the clock frequencies you are about to
set. Please decrease clock frequencies and try again.» co moze byc
przyczyna? probowalem na detonatorach 81.xx i 82.xx i to samo. czasem
zaakceptuje wyzsze wartosci taktowania ale zazwyczaj wyrzuca ten blad.

specyfikacja taka:

Athlon XP 1700@2GHz
1GB RAM DDR400
Epox 8KRAI