Re: Zakup odtwarzacza mp3 z dyktafonem

Autor: Interkas <interkas_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 22:14:21 MET

Użytkownik "on22" <on221@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dlvta3$aer$1@atlantis.news.tpi.pl...
> nie potrzebuje go na wyklady tylko do pracy, wiec Twoim zdaniem jak poloze
> go na stole w pokoju o wymiarach 20 m na 8 m to jakosc nagrania bedzie
> katastrofalna az tak ze nie zrozumiem co dana osoba mowila wowczas???

mysle ze slychac bedzie cos, ale naprawde bedzie to kiepska jakosc,
kiedys cos nagrywalem na lekcji, gdzie byl jak wykle to bywa, lekki gwar,
kolezanka cos czytala, siedzac na przeciw mnie, a ja to nagrywalem,
i pozniej naprawde kiepawo bylo to slychac,

jesli zalezy Ci na jakosci to polecam zakup osobnego dyktafonu oraz MP3

tak jak chcac robic fotki nie kupujesz przciez telefonu z wbudowanym
aparatem (nawet z 2.0 MbPixela)
podobnie jest wg. mnie z dyktafonem,

oraz moze cos takiego

a tak w ogole to dobra rada...