Re: RAID

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 09:09:13 MET

Użytkownik "RudeBoy" <poczta@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości
news:dlto97$8ne$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No i szczegolnie pewno lubisz 2 razy wieksze ryzyku utraty danych :)
> (zakladam ze mowisz o RAID 0)
O utracie jakich danych mówisz???
Filmów, zdjęć gołych panienek???
Nie znam nikogo kto miałby na domowym PC
osobiste dane o pojemności większej niż pojemność
jednej płyty DVD i utrata których opiera się o rodzinną tragedię...

STATYSTYCZNIE:
Większe prawdopodobieństwo jest, że zginiesz od uderzenia meteorytu
niż to że stracisz dane z powodu uszkodzenia dysku....
Statstycznie też ja i mój pies mamy po 3 nogi....
Mając 2 samochody też godzisz się na 2-krotnie wyższe
prawdopodobieństwo, że któryś z nich Ci ukradną....

Awarie dysku w 90% są spowodowane uszkodzeniem zasilania
a wtedy nawet MIRROR nie pomoże....

Pracuję z komputerami od 15 lat i nie miałem przypadku
fizycznego uszkodzenia dysku.
Jednak są ludzie co przenoszą dyski w foliowych reklamówkach
w szkolnych plecaczkach rzucanych na każdej przerwie pod ścianę...
Taki dysk to dużo nie wytrzyma...

ax